قاضی‌زاده: دفاع موفق پدافندی ایران درس عبرتی برای دشمنان می‌شود-راهبرد معاصر
تذکر استاندار تهران به مدیران در خصوص شرکت در جلسات متعدد قرارگاه قدس: تیم تروریستی عامل جنایت در گوهرکوه تفتان متلاشی شد دستگیری و هلاکت ۸ تروریست جیش‌الظلم در عملیات سپاه و فراجا یک شهروند غیرنظامی در پی حمله اسرائیل به ایران به شهادت رسید + عکس پزشکیان: پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد بررسی میزان تولید و فروش نفت برای سال آینده در کمیسیون تلفیق عملیات پهپادی مشترک سپاه و فراجا علیه تروریست‌های حادثه تفتان | هلاکت چند شرور مسلح بهمن نوری استاندار خراسان شمالی شد ارتش: شهادت پنجمین عضو ارتش در حمله اسرائیل به ایران کذب است | تعداد شهدا همچنان ۴ نفر است جزئیات جدید از ترور امام جمعه کازرون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ در کمیسیون برنامه تصویب شد عارف: متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد بازداشت تروریست حادثه خونین تفتان | کشف خودرو و تجهیزات تروریست‌ها شهادت ۲ ارتشی دیگر در حمله اسرائیل به ایران+ تصاویر و اسامی این ۲ شهید نخستین تصاویر از شهدای حمله تروریستی به گشت فراجا در تفتان + عکس

قاضی‌زاده: دفاع موفق پدافندی ایران درس عبرتی برای دشمنان می‌شود

معاون رئیس‌جمهور دولت سیزدهم گفت: اگر صهیونیست‌ها دست به چنین حماقتی نمی‌زدند عزت و قدرت و شکوه نشان داده نمی‌شد، دفاع موفق پدافندی ایران درس عبرتی برای دشمنان ایران می‌شود که فکر جسارت به هیچ بخشی از خاک ایران در داخل و خارج از کشور را نداشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: عملیات موفق پدافندی ایران  نشان داد اعتماد به نفسی و نگاه بلندی که رهبر انقلاب  در ۴۰ سال گذشته به اهمیت‌دادن علم، دانش، تزریق روحیه اعتمادبه‌نفس و اعتماد به جوانان داشتند نتیجه داده است.

 

وی افزود: با اتکا به دانشمندان جوان به نقطه‌ای رسیدیم که پیشرفته‌ترین سلاح‌های جهان در اختیار رژیم صهیونیستی، در مقابل  دانش  و اعتمادبه‌نفس جوانان ما شکست خورد و  ناکارآمد بود.

 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد پیروز و فرمانده اصلی این میدان رهبر انقلاب است، به‌خاطر  نوع نگاهی که ایشان در طی این سال‌ها داشتند و ما را به  نقطه قله رساندند، ای‌کاش در بقیه حوزه‌ها هم ما بتونیم با پیروی از سیاست ایشان، در حوزه اقتصاد و فرهنگ به‌خصوص کشور را یک چنین اوجی برسانیم.

 

وی افزود: اگر صهیونیست‌ها دست به چنین حماقتی نمی‌زدند این عزت و قدرت و شکوه  نشان داده نمی‌شد،  لطف خدا بود که این اتفاق افتاد و نشان داده شد و امیدوارم درس عبرتی برای دشمنان ایران شود که فکر جسارت به هیچ بخشی از خاک ایران به مردم ایران در داخل و خارج از کشور نداشته باشند  و امیدواری و اعتمادبه‌نفس برای جبهه مقاومت باشد.


قاضی‌زاده گفت: ظلم پایدار نیست، هیچ‌کسی با ظلم به دیگران نتوانسته به موفقیت برسد، شما نگاه کنید در طول تاریخ امپراتوری‌هایی مانند چنگیز، اسکندر، آتیلا و اینا درست شده که نیمی از جهان را توانستند زیرپوشش خودشان بیاورند، کشورگشایی گسترده کردند نه در حد تازه خاک کوچک مانند فلسطین اما در طول تاریخ اثری از آثارشان نیست.

 

وی افزود: صهیونیست‌ها بیش از ۱۰ هزار کودک معصوم بی‌گناه را شهید کردند یعنی اینها اثر نخواهد داشت؟ حتماً بانیان و کسانی که عاملش بودند را در خودش فرو خواهد برد و غرق خواهد کرد. یعنی این جامعه متشنج رژیم صهیونیستی که سربازش می‌رود روانی برمی‌گردد، این همه دچار مشکلات روحی روانی جدی می‌شوند جامعه‌ای که نیمی از مردمش دچار اختلالات جدی روانی هستند حتماً پایدار نخواهد ماند.


معاونرئیس‌جمهور دولت سیزدهم گفت: بنده به نوبه خودمبه‌عنوان یکی از شهروندان ایران، از همه رزمندگان خط مقدم پدافند هوایی  دانشمندان و جوانان خوب ما که دست این‌ها را پر کردند و ما رو به این سطح ازفنّاوری راداری و موشکی رساند تشکرمی‌کنم، باید قدرشان را بدانیم و از همه دعوت کنیم که برای حفظ سلامتی و رشد علوشان دعا کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده